معرفی وبلاگ
وبلاگ رئیس بزرگ به عنوان اندیشگاه مجازی مدیریت کسب و کار، به منظور رفع نیازهای درسی و آموزشی دانشجویان و مدیران رشته مدیریت کسب و کار راه اندازی شده است. از آن جا که مفهوم کسب و کار در بردارنده کلیه فرایندها و عملیات خلق ارزش (محصول)، ایجاد بازار و فروش محصول (کالا و خدمت) و جذب و حفظ مشتری است، محتواهای آموزشی این رشته می تواند برای انواع رشته های مدیریتی از جمله، مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش، مدیرت تولید، مدیریت محصول، مدیریت بازرگانی و ...، مورد بهره برداری واقع گردد.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 5866
تعداد نوشته ها : 3
تعداد نظرات : 1
Rss
طراح قالب
GraphistThem222

شایان ذکر است که برخی از مجموعه فایل های مربوط به مطالب درسی جهت بارگذاری و دریافت نیاز به کاهش حجم دارند که بدین منظور عملیات فشرده سازی یا کمپرس (zip, rar) روی آن ها اعمال می شود، لذا جهت اجرای اینگونه فایل ها باید آبتدا  آن ها را به حالت و حجم اولیه تغییر وضعیت داد (که نیتجه این اقدام تولید فایل یا فایل های جدید با حجم قبل از فشرده سازی و به صورت قابل اجرا می باشد.)، سپس نسبت به اجرای آن ها اقدام نمود.

فعالسازی فایل های مذکور که با آیکون مربوطه (سه جلد کتاب به رنگ های بنفش، آبی و سبز که با کمربندی قهوه ای رنگ به هم بسته شده اند.) قابل شناسایی هستند، از طریق اعمال کلیک راست و انتخاب یکی از گزینه های Extarct و تولید فایل یا فایل های جدید با وضعیت و حجم اولیه، امکان پذیر می باشد. تنوع گزینه های Extract به منظور تعیین آدرس ذخیره سازی (فایل جدید اینجا ذخیره شود یا به آدرس دلخواه) و نام فایل مورد می باشد، به صورتی که اعمال هریک از آن ها فایل فشرده را باز و قابل اجرا می کند.


دسته ها :
X